موارد کاربرد سوله - ساخت سوله|سوله سبک|فروش سوله
960
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-960,single-format-standard,qode-social-login-1.0,qode-news-1.0,qode-quick-links-1.0,qode-restaurant-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-12.0.1,qode-theme-bridge,bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.2,vc_responsive
 

موارد کاربرد سوله

موارد کاربرد سوله

موارد کاربرد سوله

موارد استفاده از سوله بسیار متنوع و گسترده می باشد به گونه ای که می توان از آن ها برای سالن های ورزشی، تالارها، انبارها، ساختمان های مرغداری، و حتی سالن های همایش و اجتماعات نیز استفاده کرد.

یکی از ویژگی های بارز ساخت سوله ها مقرون به صرفه بودن آن ها می باشد که البته ذکر این نکته هم، لازم است که بگوییم اگر محاسبات در ساخت این سازه دقیق نباشد و این کار به صورت دقیق و علمی صورت نگیرد، می تواند باعث به بار آمدن خسارت های زیادی به افرادی که در حال استفاده از آن ها هستند شده و از این طریق ویژگی اصلی مقرون به صرفه بودن را از دست بدهد.

انواع سوله ها

در حال حاضر سه دسته ی اصلی از سوله ها در صنایع کاربرد دارند که عبارتند از : سوله های تیر ورقی، سوله های خرپایی و نیز سوله های مدرن یو بی ام      (UBM)

که در این میان سوله های خرپایی به دلیل ایجاد امکان ساخت دهانه های بزرگ برای آن ها و نیز حمل و نقل آسانشان بیشتر مورد توجه صنعتکاران قرار گرفته اند.

موارد کاربرد سوله : سوله ها و به طور کلی سازه های فلزی به جهت رفع نیازهای ساختمانی ساخته می شوند و در اختیار کارفرمایان قرار داده می شوند , این سوله ها بنا به نوع کاربریشان و نوع نیاز متقاضیان تولید می شوند . از جمله مواردی که می توان در آن ها از این سازه های فلزی استفاده نمود در ذیل آورده شده است :

موارد کاربرد سوله

·سوله های صنعتی :

بیش ترین کاربرد سوله ها همین موارد صنعتی است که با هدف ساخت تولیدی ها و کارخانه های صنعتی صورت می پذیرد , این سوله ها بنا به موقعیت جغرافیایی محل ساخته می شوند و با توجه به کاربردشان مصالح به کار رفته در آن ها و روش ساختشان باهم متفاوت است . کارخانه های سنگین صنعتی , سردخانه های صنعتی , واحدهای تولیدی و .. از جمله مصارف صنعتی این نوع سازه هاست .

· سوله های مرغداری :

این نوع سازه ها به جهت تهویه مطلوبی که دارند بسیار مناسب به جهت ساخت سوله های پرورش دام و طیور است , به دلیل نوع کاربری این سوله ها سازه ها را با سقف کوتاه و ارتفاع کم می سازند و ساخت آن بر اساس محاسبات و اصول فنی خاص صورت می پذیرد .

·سوله های ورزشی :

این سازه ها با فضای گسترده ساخته می شوند به همین دلیل هم این نوع سازه ها در ساخت سوله های ورزشی به کار برده می شود , این نوع سوله ها هم با اصول مهندسی مخصوص به خود ساخته می شوند از سوله های ورزشی به عنوان سوله های چند منظوره نیز استفاده می شود .

·سوله های تجاری :

از این نوع سازه ها در ساخت مرکز خریدها , پارکینگ ها , ساختمان های کوتاه تجاری , نمایشگاه های کتاب و ماشین , ادارات تجاری و .. نیز استفاده می شود .

ساختار و شکل ظاهری سازه ها در این نوع سوله ها باید با دقت و ظرافت خاصی صورت پذیرد تا سازه ی ساخته شده  از نظر ظاهری زیبا و بی نقص باشد .

خرید و فروش سوله

بدون نظر

ارسال دیدگاه