ساخت سوله اسکلت فلزی - ساخت سوله|سوله سبک|فروش سوله |سوله اسکلت فلزی
1016
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-1016,single-format-standard,qode-social-login-1.0,qode-news-1.0,qode-quick-links-1.0,qode-restaurant-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-12.0.1,qode-theme-bridge,bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.2,vc_responsive
 

ساخت سوله اسکلت فلزی

ساخت سوله اسکلت فلزی

ساخت سوله اسکلت فلزی

ساخت سوله و ساخت اسکلت فلزی ساختمان ، اهمیت بخش فنی کارخانه سازه فلزی

در ساخت سولهو ساخت اسکلت فلزی ساختمانوجود دفتر فنی در کارخانه سازه فلزیبسیار با اهمیت می باشد، در واقع وجود دفتر فنی در کارخانه سازه فلزیباعث می شود که زبان طراح پروژه به خوبی توسط واحد کنترل کیفیت و تولید پیاده سازی شود. موارد زیر بخشی از گزارش واقعی بازدید صورت گرفته از کارخانه سازه فلزی جهت ساخت پروژه پنج هزار متری در منطقه یک تهران می باشد. که شرکتفرسپ در این پروژه به عنوان نماینده و چشم کارفرما وظیفه نظارت حین ساخت پروژه را بر عهده داشت.

در این بخش از گزارش وضعیت پروژه از نگاه فنی بررسی می شود.

نقشه ها و مدارک فنی در ساخت سوله و ساخت اسکلت فلزی ساختمان

  • نقشه های شاپ در ساخت سوله و ساخت اسکلت فلزی ساختمان:

موضوع بسیار مهم پس از طراحی نقشه های سازه، ایجاد نقشه های شاپمی باشد که به مانند نقشه راه از شروع فعالیت های قطعه زنی (سینگل پارت) تا نصب تمام قسمت های پروژه (اینستالیشن) همراه مسولین فنی پروژه است. موضوع مهم در این بخش اقدام به شروع قطعه زنی بدون وجود نقشه های شاپ تایید شده توسط کارفرما و مشاور ایشان می باشد. اقدام به این شیوه امکان کنترل تیم نظارت بر ساخت در مرحله قطعه زنی، مونتاژ را سلب می کند.

  • پرت فولاد در ساخت سوله و ساخت اسکلت فلزی ساختمان

بر اساس صحبت های مطرح شده با مسئولین کارخانه ساخت اسکلت فلزی ، استراتژی مشخصی برای کاهش پرت صورت نگرفته و صحبت های مطرح شده توسط مسولین واحد تولیدی به هیچ وجه قابل استناد نبود. لذا پس از تهیه نقشه های شاپ و ارائه مدارک مرتبط با بهینه سازی لیست برش توسط مسئولین واحد تولیدی؛ و بررسی های لازم مدیریت نظارت شریف سازه، کارفرمای محترم می بایست اقدام به خرید متریال نماید.

 

بدون نظر

ارسال دیدگاه