شرکت های سوله سازی - ساخت سوله|سوله سبک|فروش سوله
934
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-934,single-format-standard,qode-social-login-1.0,qode-news-1.0,qode-quick-links-1.0,qode-restaurant-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-12.0.1,qode-theme-bridge,bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.2,vc_responsive
 

شرکت های سوله سازی

شرکت های سوله سازی

شرکت های سوله سازی

لیست شرکت های سوله سازی : بر کسی پوشیده نیست که سازه های فلزی موسوم به سوله که امروزه به عنوان جایگزینی برای ساختمان سازی ها ، یکی از صنایع پرکاربرد در دنیا و نیز در کشور ایران می باشد، مستلزم داشتن تخصص ها و به کارگیری دستگاه های مدرن در ساخت و طراحی سوله می باشد.

مهم ترین ویژگی این سازه ها داشتن صرفه ی اقتصادی و زمانی زیادی برای بهره برداران از آن ها هستند و پیچیدگی های اجرای ساختمان ها را نیز ندارند و بعضا دارای قابلیت جابه جایی نیز می باشند.

در هر حال، افرادی که با تحقیقات انجام داده به ابن نتیجه رسیده اند که سوله ها سازه هایی متناسب با کاربری شان می باشد و قصد سفارش دادن ساخت سوله ها را به یکی از شرکت هایی که در حال انجام این فعالیت می باشند را دارند، بایستی در اولین قدم در این رابطه لیست شرکت های سوله سازی را استعلام کرده و نمونه کارهای هر کدام را ببیند و حتی الامکان با روند کاری آن ها از نزدیک آشنا شده و از کیفیت کاری شان اطمینان خاطر حاصل نماید.

لیست شرکت های سوله سازی

بهترین راه برای به دست آوردن لیست شرکت های سوله سازی، استعلام گرفتن از منابع اینترنتی می باشد چرا که این مرجع معمولا کامل ترین مکان اطلاع از آن هاست به این دلیل که معمولا شرکت ها دارای سایت های اینترنتی هستند و نمونه کارهای خود را نیز در این سایت ها قرار داده اند و مشتری می تواند از این طریق، مسیر قابل توجهی در راه به دست آوردن لیست شرکت های سوله سازی و دیدن نمونه کارهایشان را به راحتی طی کند.

حتی مشتری می تواند از راه ورود به این سایت ها، اقدام به برقراری ارتباط و یا حداقل یافتن نشانی یا شماره تلفنی برای ارتباط گیری با واحد فروش شرکت ها کند و در این راستا مشاوره های ابتدایی را به صورت تخصصی از آن ها دریافت نماید.

 

انواع سوله, ساخت سوله, سوله, سوله سازی, سوله سازی ایران, سوله سازی در شهرهای ایران, سوله کار, شرکت های سوله سازی

قیمت سوله

قیمت سوله : سوله هایی که در حال حاضر قابل تولید در کشور ایران هستند هر کدام دارای قیمت های متفاوتی می باشند که مجموعه از عوامل می تواند در تعیین قیمت سوله تاثیر گذار باشد . از جمله ی این عوامل می توان به نوع کاربری سوله ها، نوع سازه ی سفارش داده شده (اعم از تیرورق، خرپا و یو بی ام )، متراژ و ابعاد سوله و … را نام برد.

در کل یکی از عمده ترین عواملی که باعث ایجاد رغبت برای ساخت انواع سوله ها شده است را می توان قیمت سوله دانست، چرا که تمامی انواع آن ها به طور کل میانگین هزینه ی بسیار کمتری به نسبت ساخت ساختمان ها با کاربری های مشابه دارند.

قیمت سوله تابع مستقیمی از میزان فولاد به کار رفته در آن می بالشد که همین امر باعث شده است که سوله های خرپایی به نسبت دیگر سازه ها، دارای قیمت بسیار کمتری باشند . چرا که مهندسان موفق شده اند که شیوه هایی از ساخت را برای این نوع سوله به کار بگیرند که در عین حفظ ویژگی های مثبت آن ها، بتوانند از میزان فولاد و فونددانسیون به کار رفته در آن ها بکاهند و از این طریق میزان قیمت سوله را کاهش بدهند.

قیمت سوله

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت سوله تاثیر مستقیمی می گذارند، سرعت در ساخت آن ها می باشد. به این معنا که مهندسین متخصص می توانند با به کار گیری انواع دستگاه ها در تولید سازه ها ، علاوه بر ایجاد کیفیت و سرعت در ساخت، تعداد نیروی یدی به کار گرفته در فرآیند تولید را کاهش داده و از طریق حذف دستمزدهای آن ها، میزان هزینه ی تمام شده برای ساخت سازه را کاهش دهند.

قیمت سوله در انواع مختلف آن به ترتیب داشتن مقادیر بالا به ترتیب زیر دسته بندی می شوند.

دسته بندی های زیر براساس در نظر گرفتن مجموع ویژگی های هرکدام از سوله ها انجام شده است.

در رتبه ی اول این دسته بندی سوله های خرپایی قرار دارد و در رتبه های بعدی از آن سوله یو بی ام و در رده ی آخر سوله های تیرورقی به لحاظ صزفه ی اقتصادی در ساخت قرار خواهند گرفت.

 

, سوله, سوله ارزان, سوله کار, قیمت سوله, قیمت سوله خرپایی, قیمت سوله سبک, مبلغ سوله خرپایی, هزینه سوله

 

بدون نظر

ارسال دیدگاه